onsdag 13 oktober 2010

Onsdag.

En liten jag idag.
Hejsan!

Idag har jag dansat, i lund. Kajsa var sjuk, så jag fick gå själv. Men det gjorde inget. Alla andra har varit sjuka idag, och igår, så har fått gå med andra. Lite ovant, men börjar vänja mig! Tänk vad fort det kan gå. Det verkar bara vara jag som inte kollade på Desperate housewife, istället för den spännande  fotbollen. Verkligen. Jag menar verkligen, fotboll  är ju sååå spännande. NAT!
menmen, Tänkte på en sådan känsla idag. Att jag har fått mer självförtroende. Och därför mår jag bättre, och ser gladare ut på utsidan. Varför vet jag inte. Men så är det. Tänkte också på när jag tittade  på mig själv i skyltfönstret.  Tänk så många verkligheter jag skulle hunnit med bara på denna gatan! Vilken person jag hade sett i spegeln, och hur jag skulle pratat. Efter dansen är Als familj väldigt snälla och skjutsar mig hem. Al har en konstlektion.  På tal om konstlektion går där en väldigt fin kille där. Som enligt Al heter Sebbe.. :-) höhö. Men det får vänta. 
Nu ska jag kolla på veckans Greys, så alla får ha det bäst!
Ha en bra kväll.
Kram.

//Ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

puss på dig;))

Anonym sa...

OH MA GOOD!! DENNA BLOGGEN E BÄST DU E BÄST EMMA SHIIIIIT!! ÅÅÅH!