måndag 11 oktober 2010

annan lunginflamation!

Eftersom inte min medicin verkat fungera, febern har inte gått ner, och imorse kunde jag inte gå mer än nåra meter innan jag var helt slut. Så vi åkte in till vårdcentralen, jag fick frikort, så nu får jag gå där gratis till typ mars ( stolt ) Där fick jag andas in och ut lugnt, snacka om jobbigt, känndes som om jag skulle svimma. Sen tömde de kroppen på blod också när de ändå var på gång. Nä men de tog plodprov. Sen fick jag vänta i ca. 45 minuter, efter de fick jag reda på att jag hade en annan sorts lunginflamation, och den hade fördubblats sen i torsdags. Den sortens lunginflamation jag hade, där hade inte tabletterna hjälpt alls som jag hade tagit, jag var den första i Dalbys vårdcentral som hade fått den sortens lunginflamation. Så nu har jag nya piller! 
Jag är helt slut, orkar inget...

Thats how I feel... Var vaken mycket inatt av min hosta med, not nice!


/ flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt för dig ,att du nu har fått rätt medicin.Du ska se att det nu går på rätt håll och att du kan se fram emot att bli frisk och orka göra litet saker.

Hälsningar Bloggläsare