tisdag 5 oktober 2010

so sick

Hej! :)

Fortfarande sjuk, och kommer nog tyvärr att vara det ett tag till. Min kropp och hjärna är inte riktigt kompisar, hjärnan säger, du mår bra. Kroppen säger, du har hög feber ( och ja , jag har hög feber ) 
Men idag är det på bättringsväg. Utan alvedon igår hade jag runt 40, ( kanske över) men det blir bättre av alvedon. Idag vaknade jag och mådde bra, och hade inte så mycket feber, men nu har den höjts igen, no man!
Man missar så mycket i skolan under en dag, och under kanske en vecka, missar man mycket mer. Cup och match i helgen, får se om jag blir frisk till det. Men då får min kropp lyda min hjärna tycker jag !
Idag har jag kollat på tv:n hela dagen, och snackat med kajsa på videosamtal ( för er otäckninska människor så är det på msn när man kan se varandra och prata med varandra, ungefär som skype om ni vet vad det är ! )

Sjuk = tillbringa dagen vid datorn ! :)

/ flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med tanke på att du snackat mycket mer idag än igår så är du säkert på bättringsvägen. Vet bara inte vilket jag gillar bäst.....

Moder Jord

Anonym sa...

Varför sitta vid en trist dator,
när du kan läsa en bra bok.
Det finns många sådana.

Bokläsare