lördag 2 oktober 2010

disco, trött...

Hej!

Igår var en jättemysig kväll! Jag, Emma, Emma, Emmi, Kajsa, Kajsa, Tim, Simon och robin var "discoledare" för klass 3-5 igår på gården. Det kom ca. 90 barn, så vi hade mycket att göra! Alla var så finklädda. Vi hade danstävlingar limbo osv. Efter det städade vi undan allt på fritidsgården, sen bjöd de på pizza! Efter det spelade vi gitarr och satt i soffan och snackade, mysigt :)
När jag vaknade idag var jag jätteförkyld och hade träningsverk i magen så det gör ont att hosta, och så har jag ont i ryggen, not nice... Men jag klippte Molly,  sen stack jag Mamma och pappa och kollade på Erik som spelade cup i Lödde. Men jag och mamma var på center syd mellan matcherna och shoppade presenter till våra kusiner, som vi ska på fest hos nu ikväll. Jag köpte ett par vinröda stickade benvärmare. Nu är jag trött och vill sova, men vi ska sticka snart så det hinner jag inte...
Molly under tiden som hon blev klippt..
Ha det bra ! 
/ flicha

Inga kommentarer: