tisdag 26 oktober 2010

Ensambelspel, Barcelona!

Hej!

Idag så hade jag ensambelspel i skolan. Vilket innebär att vi, 3 tjejer och 10 killar från 7-9 spelade i band. Jag spelade piano 2 låtar, och sjöng en. Det var jäkligt mycket att lära sig på en dag. Det var komplicerade noter, sammtidigt som man skulle kunna en text, sista låten hade vi 15 minuter att öva ! Hehe, men jag skulle iaf sjunga Halleluja, vilket gick bra =). Sen hade vi Eye of the tiger, och en till låt som jag inte kommer ihåg vad den heter...
Imorgon så ska jag ha matteverkstad, skulle egentligen gå 1 mil, men det fick jag inte, för att jag inte får göra det så här tidigt efter lunginflamationen...
Idag så har jag varit med Li. Men som sagt så ska vi till Barcelona med fotbollslaget i sommar! :D Sticker några dagar efter jag kommit hem från konfirmationen. Ska bli så himla kul. Sticka till Barcelona med fotbollslaget liksom!


Poppkollo förra höstlovet. Elin närmast på bas. Elise på sång. Agnes och jag på gitarr, och Anna på trummor ! :D


Det är den cupen, tror jag iaf . Är inte helt säker...





Barcelona!



/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ska vara med i en cup,nästa sommar i Lomma.Vi ställer upp i Friidrottsgrenen Kast med liten morot.