söndag 10 oktober 2010

Härliga söndag!

denna söndagen har varit härlig. Jag har varit och köpt hö till marsvinen, och slapppat medan jag tittade VM i hoppning. Det var jätteroligt att titta på!
Efter det så blev jag skjutsad till toppe för att rida. Jag mötte Sanna där, och Santos var full av kissefläckar!! jättejobbigt, svampade lite på magen, för där var han helt blött av en massa kiss.
Vi red till lyngby gård, och red i deras ridhus!!
Det var jättekul! Sanna har hjälpt mig jättemycket med min ridning,  och idag när jag skulle galoppera, skulle jag typ börja göra en förvänd galopp, och han bytade galopp i stället! I vart tredje!!! :-D för er som inte vet ngt om hästar, är det väldigt svårt att lära en häst, och är ett bevis på att hästen är mkt välutbildad.  Vi red tillbaka, och nu har jag tagit det lungt. Tänkte visa lite bilder, jag fotade .





Snacka om en svettig häst efter ridning!

Hoppas alla haft en trevlig helg!
Kram!
//Ems

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förvänd galopp - heter det.

Anonym sa...

Jättekul!!

Emma och Felicia sa...

Haha , oj , vilken tabbe!