måndag 25 oktober 2010

Halloween

Skola idag som vanligt, eller så kanske jag inte kan säga, jag har inte varit i skolan så mycket på senaste tiden så , efter skolan var jag med Li, vi gosade med hennes kaniner , och kollade på tv och lite sånt ! Nu har jag städat huset, lite iaf =) Snart ska vi på möte med fotbollen ! 



Vi köpte en pumpa igår, Anton ritade allt först innan vi skar ut. Sen tyckte Erik att vi skulle spara alla fröna, så nu ligger de på tork på en handuk, fråga mig inte vad vi ska ha det till, pumpfrösoppa om det finns!

Jag gillar inte hösten, jo min födelsedag och Halloween. Halloween är jättemysigt, dels för att man är ledig från skolan, och så är allt så mysigt och mörkt. Man kan bara chila med kompisar!
Sen är det alltid kul med Halloween party !


När jag kom hem från gudstjänsten så stod den utanför dörren. Visst det den läskig ut ?!?


/ Flicha


2 kommentarer:

Anonym sa...

Pumpan ser rent hisklig ut,men ändå ser den mysigt ut,där den står och lyser i mörkret.

Anonym sa...

Anton är en händig man!! Så fin den är!
Moster Marran