fredag 31 december 2010

En ny början.

Detta året har varit stor förändring på många sätt. Bloggen har fötts, i februari, och jag fick linser, i Februari. Jag och Felicia har kommit mycket närmare, och det är jag väldigt glad för.
Jag har har blivit mognare, relationer har skapats och dött. Upplevelser som är nya har hänt.
Jag har fått ett jobb inom dubbning. (under året)

Mycket har förändrats under året. Och nu när jag tänker tillbaka ångrar jag ingenting.
Jag började året som en hästägare. Dellie, min älskling, är hos en annan nu.

 Jag slutar året med att ha en "halv" häst. Fina Santos, som är så underbart fin.

2011 blir förhoppningsvis ett bättre år. Med mycket musik, relationer och intressen. Jag hoppas att ni  också kommer få ett bra år. För jag känner på mig att mitt kommer bli vackert och underbart.

Så till er alla från alla mig, ett gott nytt år.

:-)

//Ems

Inga kommentarer: