torsdag 2 december 2010

Snö!

Hejsan folket!

Idag blev vi släppta klockan 12 från skolan. för att det snöade så mycket , så att skolbussen gick hem då. Så då fick vi också göra det =D Sista lektionen slutade 11-30, se åt vi, och efter det gick vi ( jag, Emma, Kajsa, Li och Alberte) hem till Alberte. Vi fikade, lekte med rökelser, som luktade skitgott!
Sen tog vi massor med foton som vi ser här nedan. Jag älskar att ta kort och sånt!

Sen följde vi med mig hem. När hon hade stuckit så bakade jag och mamma lussebullar, med fyllning i. Dem blev jättegoda. Men när vi bakade så ringde Patrik, 93:ornas tränare, han frågade vart jag var. Jag skulle sälja New body till hans familj, och 2 andra familjer som skulle komma till honom, så då fick jag snabbt springa ner till honom. 

Fika , te och kolakakor!

Snön, när jag gick ut med Molly.


Ännu mer snö!


/ Flicha

Inga kommentarer: