söndag 5 december 2010

Nova, middagsbjudning, fullt upp!

Hejsan!

Vaknade i Kajsas källare. Vid klockan 11 skulle familjen till Nova, så jag följde med, först kollade vi i en musikaffär, efter det stack vi till en sportaffär, där köpte jag ett par converse =D Mina första riktiga converse någonsin, men nu är jag rik så, då har man råd att unna sig lite saker! Efter det stack vi till själva " Nova" byggnaden. Där handlade jag vantar och massor med sånt till skidresan, och present till Anton. Han handlade jacka, utebyxor, och flis och sånt för sina egna pengar. Ibland är det tur att inte ha barnbidrag måste jag säga!

På väger hem storshoppade jag på Willys, haha , nej men Jag, Emma, Kajsa, Li, Olga, Lin, Ina och Freja skulle komma till Kajsa, och så skulle jag, Kajsa, Li och Emma laga mat innan dess., för det var vi som skulle fixa "middagsbjudningen" Så det blev kyckling med "ungsstekta" potatisar och morötter, med massor av såser och wokade grönsaker.
Sen blev det frukt i ugn, hallon i botten, ovanpå det banan, sen kiwi, efter det massor av vit choklad, sen in i ugnen, mums!
Sen snackade vi och år snacks, sen såg vi att en jättebra film gick på tv, som heter Just like heaven. Den var verkligen jättebra. Rekommenderas starkt!


Den handlar om en tjej som ligger i koma, men hennes själ lever vidare under tiden. Sen hyr en kille hennes lägenhet medans hon ligger i koma. Men det gillar "själen" inte alls. Men sen lär "själen" och hon känna varandra. Men Han är den enda som kan se och höra själen, så alla tror att han är psykiskt skadad och pratar med sig själv!


Bilder på skorna, osv kommer sen !

Imorgon blir en stressig dag. Det är skyltsöndag i Genarp. Våran klass ska ha ett lotteristånd där. Så imorgon ska jag göra kolor, sen ska jag leta upp saker som jag kan ge bort. Dessutom så ska jag ska jobba. Jag ska gå på gudstjänst klockan 4. Jag ska stå och sälja på lotteriståndet i 2 timamr. Sen kommer mina kusiner som jag ska försöka umgås med också. Får se om jag hinner med allt!





/ Flicha

Inga kommentarer: