onsdag 22 december 2010

två dagar tills jul!

Hej.

Sov över hos Li inatt. Jag, Emma och Li kollade lite på spy kids igår, det var typ 5 år sedan jag såg den sist, men ändå kommer jag ihåg det mesta...?!?
Sen åt vi jättegod frukost, bullar från bageriet, och sockerbullar.
Nu måste jag snart lämna ut alla Newbody grejer och få pengar.
Idag ska jag hämta Måns på djursjukhuset, hoppas att han är okej...

Har ni hört att det pratas om att Victoria är gravid. Det har snackats om det i någon månad. Hon har haft mer "pösiga" klänningar. Hon tackar nej till alkohol, och lite sånt. Jag vet inte om det är sant, men det kan mycket väl stämma, vi får väl se.

Nu är det snart jul, i övermorgon till och med. Lite julångest. Har inte hunnit längta så mycket. Men igår satte vi upp granen, så det blir lite julstämmning iaf. Men allt snö på träden och sånt är så mysigt, jag älskar det!





/ Flicha

Inga kommentarer: