måndag 13 december 2010

Lucia

Hej!

Lucia idag! Vaknade och kollade på julkalendern. Sen till skolan. Klockan 9 så skulle vi kolla när 9:orna hade lucia. Vilket betydde att Anton skulle sjunga, hehe man sjunger ju inte precis som en ängel. Men dem var bra! ibland kunde man knappt hålla sig för skratt men =)
Sen blev det klussefika. I love Lucia ! =) Efter det stack jag Emma, Kajsa och Li hem till Li och spelade in film till so:n. Efter skolan så städade jag hemma, och fixade. Sen åkte mamma in till sjukhuset vid halv 4. Hon hade helt plötsligt fått hjärtklappningar, mått illa och det kändes som om hon skulle svimma. Så hon kom inte hem förrän halv 8. Så jag och Anton gjorde mat, och häjlpte Erik med läxan. Men nu är mamma hemma, dock väldigt matt.
Efter det repade vi, mellan 8-9.
Så jag vet inte hur man ska sammanfatta lucia. Som i en bok, början bra, i mitten händer det något hemskt, men slutar hyfsat.


Bilderna vill inte överföras till min dator =(


Lucian idag. Nej nu ska jag inte vara taskig.

Mer så, eller inte...


Mer såhär =)



/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra sammanfattat som en bok väldigt bra tolkning från din pappa i Warszawa.

Anonym sa...

Vad fina Lucior du har bilder på