tisdag 28 december 2010

Hos Jossan

Hej.

Gick som sagt upp klockan 7. Sen körde pappa in mig till Lund där jag tog bussen till Markaryd, där hämtade Jossans mamma mig, och körde mig hit =)
Hon bor precis bredvid mormor och morfars gamla hus (det är så jag lärt känna henne) . På den tomten stod tre stora älgar, och bara stod och tittade typ, det är man ju inte precis van vid om man säger så ^^
Sen kom jag hit, vi fikade typ. Sen nördade jag och Jossan lite tv- spel. Hon har en fin rosa platsplan i hennes rum, ascool =)
Vi gav varandra julklappar, jag fick ett halsband av henne, det är så sjukt fint, är förälskad i det. Det är ett ihåligt hjärta, på ena sidan är den full av diamanter, och på andra sidan är det inristad hjärtan. 
Ni får se bilder på den sen !
Nu ska vi kolla vidare på pirates of caribbean 3. Imorgon ska vi storshoppa på Ullared. Det var flera år sedan jag var där sist , har bara varit där en gång innan, så det ska bli kul !

Ha det bra!

/ Flicha

Inga kommentarer: