måndag 27 december 2010

måndag

Hej.

Klolckan är tjugo över 12 Idag har jag packat till skidresan som jag ska på. Sen packade jag till Jossan. Jag ska åka till henne imorgon, och vara där över nyår. Kommer säkert att blogga därifrån lite. Men inte så mycket, ni får väl se, annars uppdaterar nog Emma hoppas jag ! 
Idag ska vi till djursjukhuset och avliva Måns, fyfan vad hemskt. Kollar till han typ en gång i timmen. Han lever, men han bara ligger, och rör inte sitt ansikte ens när ja kommer in. Han får det säkert bra i himlen :')

Nu sitter jag här med min hallon/ blåbär smoothie, som är jättegod. Jag förstår inte varför man gör smoothies så sällan, dem är så otroligt goda ju!

Jag är helt ovan vid min färg, den är mycket mörkare än min förra. Men jag blev nöjd , man ser dock det inte så bra på foton, för det beror på i vilket ljus man fotar i. Men jag kan ändå lägga upp lite foton =)

Smoothie =)





Som ni ser så blir färgen olika i olika ljus..

Köpte denna på lagerhaus till Erik i julklapp. Lite roligare att ha popcorna i denna än i en vanlig skål! "Biopopcorn"

Min fina packning =)


Det är så himla skönt att vara ledig, annars hade det varit en helt vanlig skolmåndag idag, vilket jag inte hade orkat =)


/ Flicha




Inga kommentarer: