fredag 17 december 2010

Fredag kväll.

Hejsvej.

Nu är det fredagskväll. Vi slutade 14.15 istället för halv 4 , väldigt Awsome. Sen har vi fått reda på många betyg, och jag blev nöjd =)
Efter skolan så stack jag och Li hem till mig. Vi kollade på Tv, och spelade lite Wii sport, sjukt länge sedan sist =O
Ikväll ska jag till Kajsa, och så ska jag Li, Kajsa, Emma, Li och Lovisa hitta på något.
Så sjukt skönt att skolan och allt snart är över. Ingen vanlig lektion kvar nästa vecka. Nu är det helg och mys innan skolavslutningen.
Längtar till julen, men längtar ändå väldigt mycket ifrån snön, och kylan...


På lektionen idag, så var läraren borta ett tag. Sen har vi en Smartboard i klassrummet- den som ni ser på bilden. Den är kopplad till datorn. Så då gick vi in och kollade på julkalendern gyllene knorren =)

Spel !


/ Flicha

Inga kommentarer: