lördag 18 december 2010

Stressig lördag

Hallå.

Vaknade vid 9. Sen stack jag till jobbet klockan 10. Då frågade Li om vi skulle in till stan. Vilket jag ville. Då skulle vi ta bussen 11.54. Jag fick så sjukt brott, så jag sprang typ mellan allt jag skulle göra, och ja, det var jobbigt. Sen skjutsade mamma hem mig, så jag kom hem en kvart innan jag skulle med bussen. Men först så skulle jag duscha, klä på mig, sminka mig, leta upp plånbok- busskort, och springa ner till bussen. Shit vad jag var stressad, men jag hann!
Vi tog bussen till Entré. Där shoppade vi en del. Jag köpte en tröja- tunika ( Bilden där nere ) Sen köpte jag en present till Jossan. Jag köpte mörkbrun hårhärg, hoppas att det kommer att sitta i längre än sist, och bli brunare bara. När vi var klara på Entré, så skulle vi ta bussen hem, men ingen buss gick förrän halv 6. Så då tog vi bussen till burlöw center, där mamma och pappa var, så dem kunde skjutsa oss hem. Där fikade vi typ, och gick i lite affärer. Nu har jag precis kommit hem. Vet dock inte vad jag ska göra ikväll, men det känns som om jag behöver ta det lugnt i någon minut =)

En minimal julstjärna som hänger i taket, vet inte om ni kan se dem.. =)


En tröja jag testade på new yourker.


Tröjan som jag köpte :) obs. Spegeln är smutsig, inte tröjan =)


Li =)

Vår varm choklad som vi beställde på tasty house. 

Li gillade chokladen starkt- vilket ni kanske ser ... =)



Bara 6 dagar tills jul! 


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har mycket att göra.Jag blir trött av att läsa allt du gör.
Blir du aldrig trött?