onsdag 22 december 2010

Mysig dag!

Hej, idag blev det en mysig dag. För jag mår mycket bättre! Vaknade hos Li. Frös jättemycket, men fick ett täcke till under natten, (eller snodde ett i halvkoma) så det löste sig. Efter det tog jag och Lisen bussen in till Burlöv Center. Vi fick stå och vänta länge på bussen, så när vi kom fram fick det bli två varma choklad.



Efter det gick vi ut på julklappsjakt. Jag köpte present till både Li och Felicia. Li fick sin direkt. Ett fint halsband format som en tårtbit. Fint och gulligt på samma gång.
Efter det så gick vi till Hemtex där jag köpte en komisk julklapp till mamma och pappa. Kan ju inte säga vad det är här, men på fredag får ni reda på det! hihi.
Där mötte vi också Tim och hans mamma Susanna. Vi väntade en timme på dem, och åkte sedan med dem hem. Medan vi väntade köpte Li en tröja på Gina. En skjorta. Väldigt fin. Vi underhöll oss också genom att fota en massa i omklädningsrummen ;-) Vi smizar bland annat på två av bilderna. Det betyder att man ler med ögonen. Förmedlar en känsla. Hahaha. Så enjoy!
Li.

hehehe.

big eye,

SMIZE!

Vackor.

Är läskigt lik typ en hemmafru som heter isabell på den bilden.....

Li smizar!

Hihi. Så det var min dag. Om två dagar är det julafton! Oj oj!
Ha det bra, !
En mysig dag i skolan, som jag hittade.


//Ems

Inga kommentarer: