onsdag 29 december 2010

Ullared

Hej. 

stack till Ullared vid halv 12. Jag och Jossan gick ensamma där inne. Gud vad det är stor, spec. med allt omkring! Jag visste inte att dem hade så mycket kläder! =O
Jag köpte mycket, bla. lösnaglar som jag och jossan har suttit och limmat på nu i en timme. Så det är lite svårt att skriva, hehe! Annars köpte jag en snygg handväska, ett omslag till min laptop,massor av saker till håret, strumpbyxor, present till Anton och Alberte, och massa mer. Det blev sammanlagt ca 500. Så man får mycket för pengarna måste jag säga! Lägger upp bilder på det när jag kommer hem =)
Efter det åt vi där,  jag tog en calzone. Min första ever!
Sen körde vi hem så att vi precis hann till Bonde söker fru , haha!
Imorgon ska vi se på änglagård, annars vet jag inte vad vi ska göra.

Ha det bra

/ Flicha

Inga kommentarer: