söndag 5 december 2010

Stressig söndag.

Hej!

Stressig dag! Vaknade vid halv 10, och började att baka 5 minuters kola. Sen skulle ju den in i frysen och stelna, men det fanns inte plast i frysen, så vi satte ut den iaf, men den jäklen stelnade aldrig! Sen letade jag överallt över  saker som jag inte behövde mer, till lotteriet. Efter det så jobbade jag, det var inte städat på 2 veckor, så det var extra mycket skit =( 
Efter det så fick jag skära upp alla kolorna, sen skulle jag pappra in den, bit för bit, det blev säkert mer än 100 stycken, det tog flera timmar. Sen skulle jag göra strutar till dem också!
Sen gick jag ner till ståndet med alla sakerna och stod där i en timme, efter det skulle jag och Emma på gudstjänst.
Efter det direkt till ståndet igen och sålde! Jag provade Tims längdskidor, sen drog Simon mig, med en spade, det var jättekul!
Efter det var det lite raketer och sånt! Sen stack jag & familjen hem till farfar. Har precis städat toaletten också Och nu är jag äntligen hemma, och kan ta det lugnt, men ska snart lägga mig väl!



En hjort som besökte oss i morse! Den var lite smart och skottade bort snön med sina klövar, som ni kan se!

Dålig bild! Men kyrkan!

Raketer!
Raketer

Raketer!


Så nu var denna helgen slut. Den har gått så otroligt fort. Dessutom så är det 1.a advent, och 19 dagar tills jul! och 16 dagar tills vi slutar skolan!
Men imorgon så är det vanlig skoldag igen ... =( 


/ Flicha


Inga kommentarer: