fredag 31 december 2010

Spådom- sant?

Har precis duschat och fixat mig, dock inte tagit på mig fina kläder, men det gör jag fram mot kvällen.
Jossan har en "spåbok"
Så igårkväll eller igår "natt" så spådde hon mig, hon kollade hur min näsa, läppar och man var, om man hade en speciell sorts läppar/näsa/mun så betydde det något. Sen kunde hon även spå drömmar, det är faktiskt sjukt intressant att veta, fast ändå lite läskigt. Om något hemskt kommer hända en!
Sen idag så spådde hon mig med kort. Först så hade hon en korthög som jag skulle välja kort ifrån, och beroende på vilket kort jag tog så betydde det något. Sen lade hon ut korten i en konstig cirkel (ni kommer att få se bilder på det när ja kommer hem) Då spådde hon vad som kommer hända i nutid framtid, och långt fram, sen mitt öde. Det var sjukt läskigt för det kom fram att först skulle någon då i mitt hus eller rum. Sedan skulle  någon nära dö, sen med ett annat kort så skulle jag få arv. Sen ödekortet sa att någon i min närhet skulle dö. Alltså det var lite läskigt när det stod så på alla kort. Man börjar undra liksom...
Vet inte om jag tror på det så mycket, men man vet aldrig.


Vet inte om jag hinner blogga mer idag, så då vill jag önska er 
Ett gott nytt år!

/ Flicha

Inga kommentarer: