lördag 11 december 2010

Lördag- Malmö

Hej!

Lördag idag! Imorse, eller vid halv 11 - 11, stack jag och mamma in till Malmö. Vi skulle handla skidsaker, och allmänt shoppa. 
Jag har funderat över att tona mitt hår brunt, för jag har alltid haft ljust hår, med lite mörkare slingor i. Jag har aldrig slingat/färgat mitt hår. Så jag tänkte att jag ville ha en förändring, så jag köpte brun toning. 
Sen köpte jag present till Erik, och till Daniella min kusin.
Jag letade i alla skoaffärer i Malmö, kändes det som. Jag skulle ha ett par varma, och vatten/vindtäta skor. Tillslut hittade ett par Salomon skor. Dem är väldigt varma. 
Sen innan vi skulle hem så handlade vi mat på willys. 
Dessutom så hade Molly varit ute i en timme, utan att någon visste det, när jag och mamma var i Malmö. Så Erik såg helt plötsligt Molly komma gående utanför fönstret. Hon hade ju kunnat springa ut till vägen och blivit överkörd eller något!

Klänningen !

Mina skor. Dem är inte så snygga, men sulan är så otroligt skön, och när man går så får man sån kraft fram, den är dem jättevarma.


Den hade julmarknad på trianglen, där det fanns massor av mysiga julstånd


Och vi köpte en tomte, jättesöt. Så nu har Molly en fiende i huset!


Tomten =D


=)




Mina ögon =)


Nu ska jag snart till Emma. Sen kommer Annika dit också, för Emma och Annika ska lära känna varandra innan Eastbourne, så det bra bli trevligt =)

/ Flicha





Inga kommentarer: