fredag 3 december 2010

lussebulls fredag

Hejsan.

Fredag, fredag, fredag =D Bakade massor av lussebullar idag på hemkunskapen, bra start på fredagen !
Sen var det som sagt skola till halv 4. Efter det stack vi  ( jag, Emma, Kajsa och Li ) till Emma, och spelade kinect, vi mötte varandra , i olika lag!
Sen snackade vi lite och så. Nu har jag precis ätit, och ska snart till Kajsa. Imorgon har jag socmorgon, det känns som om det var över 1 månad sen jag hade det sist. Egentligen är det fotboll, men jag orkar inte gå upp så tidigt denna helgen igen, för att bara kolla. I samma hall dessutom, bara att det är en annorlunda cup.

Veckan har gått så otroligt snabbt, det känns som om man kollade på måndagens schema igår i skolan, men nej, det var 5 dagar sen det var måndag =O. 


Li på hemkunskapen!


Jag



Hemkunskapssalen




Mina och Lis bullar i ugnen!
Deg på jäsning!

Klara bullar!



/ Flicha

Inga kommentarer: