tisdag 21 december 2010

Jullovet.

Hej. Nu är det Jullov. Äntligen kan jag väl egentligen inte skriva, för jag har faktiskt inte längtat så mycket. För allt har gått så himla fort! Jag fick mina betyg idag. Är lite besviken på mig själv, men de funkar.  Lärarna är konstiga ibland. Jag frågade till exempel Niklas varför jag bara fick VG i musik. Då sa han att det var för att han inte hunnit testa oss i musik än! Hunnit??? Kan man säga så?
Och så sa han att dem som hade fått MVG var dem som hade gjort extra bra ifrån sig de andra terminerna. Men ska han inte bara bedöma denna terminen?! Konstigt, när jag sjöng till alla grupper, och spelade den avancerade låten på piano. Jaja, get over it.
Nu är jag hemma och mår en aning bättre. Kom på att jag glömde nämna det i förra inlägget, när jag sa att jag gått ner i vikt.
Jag vill inte gå ner i vikt, och sluta inte äta med flit. Min tandställning gjorde så jag inte kunde. 

Så. Alla nöjda hoppas jag :-)  Under lovet har jag ingenting planerat. Förutom att umgås med fina Santos. Det tänkte jag göra. Ett riktigt hästigt jullov.  Vad mysigt! Eller hur?
Nu ska jag försöka lista ut en bra present till Flicha och Lisen.
Tänkte först visa bilder på min outfit för dagen, och våran gran, som är så plastig som den kan bli. Ja, den är snygg, men inte riktig...


Så ser den ut :)

Outfit. Tröja: JC, Jeans: Carlings.

Lilla jag :-)

//Ems

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska man ha en plastgran ska det vara en riktig plastgran som ni har! Coolt!
Marran

Anonym sa...

Ibland kan man undra hur lärare tänker.

Emma och Felicia sa...

Tack, och håller med er båda.
Med vänliga hälsningar Ems.
(fortsätt kolla bloggen!:-)