måndag 6 december 2010

läxor..

Hej!

Idag var det måndag igen. Skola som vanligt. Efter det så hem och städa och tvätta, efter det så gjorde jag läxa i flera timmar. No lab-rapport, och Bild , tills klockan blev liter i 8. Då skulle vi repa. Det blev inte av förra veckan, sen var jag på sjukhuset förförra veckan. Men nu lärde jag mig, We´re not living in america! Den var sjukt kul att spela. Den gick supersnabbt , så man visste nästan inte vart man satte fingrarna tillslut. Sen är det barreackord i låten, och nu fixar jag det med! Jag måste säga att  We´re not living in america, är väldigt bra träning för att stärka upp handleden, och fingrarna igen, nu efter gipset.
Annars har inget intressant hänt idag. Snön smälter sakta med säkert bort.

Nu måste jag göra matteläxan. hejsvej :)

Läxa.
Gammal bild, på när jag hade klippt snedlugg !



/ Flicha


Inga kommentarer: