måndag 27 december 2010

Måns

Hej
Idag har varit en väldigt speciell dag.
Klockan 3 skulle vi vara på djursjukhuset och avliva Måns. Ush, fy vad det var hemskt. Jag följde med in i avlivnings rummet. Han fick en spruta, som dem satte bakom rebenet, och sakna med säkert föll han djup sömn. Det var hemskt att klappa honom innan  han dör, jag tänkte att det var sista gången jag såg han, och sista gången han såg mig. Sen dog han. Ush, men det var iaf bättre för honom. Han bara sov och hade ont annars så... MEn det är ändå hemskt! 
Efter det så stack vi till en blomsterhandel och köpte 5 blommor och ett fint hjärta som vi lade på graven, det blev jättefint :')
Efter det spelade vi monopol crazy cash, sen åt vi tacos. Nu ska jag göra det sista på packningen. Sen ska jag till Li =)


Måns i bilen dit :')

Vårt hjärna som vi köpte =)

Graven, den blev jättefin !

Imorgon ska jag upp klockan 7, ska ta bussen klockan 8.10 från lund. Ush vad tidigt ....


/ Flicha


Inga kommentarer: