söndag 19 december 2010

Söndag.

Hej =)

Vaknade vid typ halv 10. Sen gick jag ut med Molly, mitt på vägen utanför farfar, såg jag Lisa ( hunden) stå. Så då gick jag dit. Sen blev det att jag fastnade där, för mina kusiner var där också. 
Sen kom jag hem och bakade pepparkakor, vissa blev en aning brända , menmen =)
Efter det så var det inomhusträning med 93:orna, mycket fys, och sen spel, roligt!
Efter det skulle jag fotas , ni får se fotona efter jul kanske! =)
Nu har jag precis kommit hem, jag har slagit in mycket paket, det är så juligt på något sätt.
Klockan är 6, ska antagligen göra mat snart.
 Sen ska jag nog gå och lämna ut newbody sakerna, vill inte =(

Biler kommer, har mobilen där nere , haha, så lat jag är =P

5 dagar tills jul, woho. Dessutom är det mentorsdag imorgon, då ska vi fira att skolan fyller 50, efter det ska vi typ se på film eller något sånt kul. Sen på tisdag är det avslutning. Woho!

/ Flicha







Inga kommentarer: