tisdag 14 december 2010

tisdag.

Hej!

Har inte hunnit blogga idag. Vi sluatade hav 4. Sen skulle jag, Emma, Li och Kajsa lägga in filmer, till vårt kristendomsarbete på so:n till datorn. Vi höll vi i flera timmar, men det gick inte att överföra dem till movie Maker. Får damp! Sen kom jag hem, och åt, sen direkt till träning, väldigt kallt, men vi hade fys (springning) så man blev snabbt varm. Efter det så snabbade jag mig hem, och då väntade desperate! Det sista avsnittet, jättebra. Men nu kommer det inte förrän i vår =(
För övrigt så har pappa kommit tbx från polen, han åkte till polen förra måndagen, kom tillbaka i tordags, och sen stack han i söndags igen, och kom hem vid 22 idag.
Dagen har gått skitsnabbt!
Idag är det 10 dagar till julafton. Onsdag imorgon, får se om jag hinner blogga mer då!



/ Flicha

Inga kommentarer: