onsdag 15 december 2010

TANDSTÄLLNING!

Usch, och Fy!
Jag fick min tandställning igår. Och jag hatar den redan. Har en platta i gommen, och tandställning på under käken. För att ändra bettet. Jag ska ha plattan ett halv år, och sedan få en "genomskinlig" tandställning. Jag pladdrar på som en idiot, och låter som en bebis. Eftersom att jag knappt kan säga någonting pågrund av plattan i gommen, gurglar jag fram ord. Äckligt! Jag hatar när folk pratar smaskigt, slemmigt, och läspar.  Allt det gör jag nu. Igår hade jag inte ont i munnen. Däremot fick jag det på natten, och vaknade kl. 3 på natten, av att det kliade och gjorde skitont i munnen. Jag har fortfarande ont i munnen, och bestämde mig för att inte gå till skolan, för att jag hade så ont i munnen. Så nu sitter jag hemma, och stirrar på The man who stares at ghosts. Ha det bra!


Kram!
//Ems

Inga kommentarer: