torsdag 23 december 2010

Morgon- lille jul afton

Hej.

Vaknade ett antal gånger inatt , av att Måns hoppade in i min säng, igenom gallret, hur funkar det liksom? Gallret är så smalt, men han är tjock..? =)
Vaknade vid halv 9 igen av honom, och orkade inte somna om, eller vad man säger. Så jag kollade på julkalendern. Sen tog jag hand om Måns, han kunde droppkissa själv, utan att vi trycker på blåsan!
Men han ligger hela tiden fortfarande =(
Vi duschade också honom, gissa om han gillade det ?!? Han försökte sticka därifrån hela tiden, och han är ganska så stark, så det var inte det lättaste kan jag säga...
Idag så ska jag till Malmö, vi måste hämta lite saker hos mormor och morfar. Sen ska vi köpa speciell kattmat också. Dvs om vi kommer iväg i denna snöstorm, men det borde man kunna.
Snart ska jag ut med Molly och frysa ihjäl, men istället hamnar jag vid bloggen, haha så typiskt...


Han satte sig framför datorn och torkade, som ni ser så är han blöt vid svansen.



Idag är det dessutom lille jul afton. Det betyder att det är julafton imorgon, hejja !

/ Flicha

Inga kommentarer: