söndag 26 december 2010

Sjukdomen. Igen.

Hej, har inte kunnat blogga tidigare, för  blev sjuk igår. Efter att vi var på julottan, som jag mådde illa på hela tiden, så åkte vi in till nova på mellandagsrean på elektronikaffärerna. Där köpte vi två platttångar och en fön. Efter det kollapsade jag hemma, och somnade, och sov och sov och sov. Under tiden var de andra hos nilsson.  Jag sov, och sov och sov, ända tills nu på morgonen. Så jag har sovit i 16 timmar. Och mår fortfarande riktigt dåligt. Men är superglad över mina julklappar!
Först så fick jag en andriod mobil, en Samsung Galaxy spica. Och sedan fick jag en bas, med en fin förstärkare.
Jag är superduper glad, och grät när jag fick det. Basen är svart, vit och röd, och jag fick en svart väska som är vattentät till. Märket Fender, som är ett väldigt väldigt bra märke. Jag fick en skitbra förstärkare till, en Behringer, 45watt. Där jag kan få dist, och lyssna på i hörlurar. Basen är designad av basisten i fall out boy!






//Ems

Inga kommentarer: