lördag 25 december 2010

God jul!

God Jul Alla!

Började dagen, med att Måns skulle hoppa ut ur min soffa. Så då vaknade jag, och såg min julstrumpa med två paket. I ett paket var Frida tidningen , och i den andra var det lindors chokaladkulor, en bra start =D
Fast innan stannade vi i stora bernstorp, och handlade mat. Efter det stack vi till Triangeln, där handlade mamma och pappa dem sista julklapparna, och sen stack vi till mormor och morfar, där hämtade vi och lämnade lite saker.
Efter det hem, och städa efter Måns, som har flyttat in i garaget igen. Han sover fortfarande hela tiden, men det stank så mycket när han sov i mitt rum, så då kunde han lika bra ligga där.
Efter det så var det julklappsutdelning.
Sen fixade jag mig, och efter det så stack vi till farfar och firade jul med pappas sida.
Klockan 3 så kollade jag såklart på kalle anka =)
Vid 11 så stack jag till Emma. Vid halv 12 så började gudstjänsten. Så den slutade väl vid 11.30.
Imorgon så ska vi på julotta, vi ska vara i lyngby klockan 8 på morgonen, och vi sticker vid halv 8, så jag får väl gå upp klockan 7... =( Nu är klockan 01, så det blir ju mycket sömn, jaja det är bara jul en gång om året!

Jag fick ett piano, eller ett keyboard, som det också heter, där man kan lära sig spela låtar, och spela in låtar med osv, skitbra =D


Mellandagsrean i Malmö hade redan börjat!

En tomte kom och hälsade på oss!

Väldigt rolig en...

Jag fick en sminklåda!

Julmat!

Julgröt


Julkakor! 


Gudstjänst.


Min mysiga morgonrock, verkligen övermysig!

Min pyjamas.

Mitt nattlinne, sockor och ansiktsmaskar som jag fick !


Hoppas att alla har haft en Riktigt god jul!

/ Flicha


1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning på julen.
Det var fina julklappar,som du fått.Det är alltid litet spännande när tomten kommer och man ska öppna sina julklappar.
Det var en söt jultomte ,som kom till er.