måndag 20 december 2010

Hej,

Vet inte om ni ser inläggen där nere, jag kan se det på min dator, men inte på Lis.

Iaf, idag har varit mentorsdag. Vi firade att skolan fyllde 50 år, utomhus, lagom lyckat, när alla står och fryser ihjäl...
Sen fick vi fika iaf =)
På eftermiddagen såg vi Love actually, på smartboarden, den var bra =)
Efter skolan var jag med Li, hon har paketkalender, och får paket varje dag, fuskigt!
Sen skulle jag hämta Erik, på häckeberga skolan. Det är en helt ny skola, som blev klar i somras, den är jättelyxig. Men det var långt, och jag är inte precis klädd för att vara ute i mindre än 10 minusgrader, så nu sitter jag här och försöker tina, mina tår har tappat känseln...
När alla var samlade runt fotbollsplanen.

Himlen, där dem släppte ut ballonger, vilket inte mobil kameran såg..

Moas kanin, omfamlad av snö.. !









På fredag är det jul. dvs. 4 dagar =D


/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

I morgon ska jag tona håret fast ljusare. Alltid spännande :)
Moster
Marran

Anonym sa...

Du måste lära dig,att klä dig efter vädret.
Inget kul att bli förkyld i onödan.