torsdag 16 december 2010

Idrottsdag

Hallå ja!

Idag är en underbar dag. Hade som sagt idrottsdag i skolan. Där vi körde vi innebandy, basket, skoter ( som innebandy, fast man sitter på en rullande stol) sen körde vi fotboll. Allt gick väldigt bra för mig, och laget!
Haha fotbollen var jättekul, man kan ju glassa lite när man inte möter fotbollstjejer =)
Jag tror att vårt lag vann, vi van det mesta, eller oavgjort vi körde sammanlagt 12 matcher, så "domarna" skulle räkna ihop det tills imorgon!
Sen repade vi, det gick inte så bra,. Gitarrförstärkaren var helt konstig !
Sen skottade jag när jag kom hem. Sen lade jag mig i badet i 1,5 timme, och läste Frida tidningen. Väldigt skönt, och mysigt, nu när det är så kallt ute. 

Jag är jätteglad, man blir glad när man rör på sig ! =)
Men sen är det typ bara roliga skoldagar kvar också, innan avslutningen, vilket kommer att bli awsome!
Sen är det lov, och jul. Så underbart, sen till Jossan !


Så set skoter ut !
Snöstorm idag. Otroligt kallt, och snö. Det gillar inte =(

skottande

Skottande


Vår fina "rullebör" eller skottkärra. som är bergavd i snö.

Julbord i skolan, med julskika, potatis, jansons frästelse, köttbullar och prinskorv =)



/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa vad ni gör i skolan,så här före jul.
Det gäller att kunna skotta snö,utan att bli trött,när det kommer så mycket.