torsdag 23 december 2010

Snart jul

Hej!

Idag fick blir en chilldag, för att vi inte kunde komma iväg till Malmö, på grund av vädret .. =(
Så jag har tagit hand om måns för det mesta, varit ute med molly två gånger. Läst lite, och kollat på tv. Sen har jag hängt med min dator =) 
Måns är inte bättre, han blir inte bättre, ååhh, han vill inte äta heller, bara sova, sova sova.
Al I want for Christmas is yoou, yooou babe! -----> Måns syftar jag på. Att han ska bli frisk..

Jag har ängnat kvällen åt att skriva ett brev till vårt fadderbarn. Hon är 13, och heter Josefina. Hon bor i guatemala. Hon är jättesöt. Så jag skrev typ om allt, om den svenska julen nu, och om vädret, om mig själv, jag skrev även att om dem hade en dator på barnhemet, så kunde hon besöka våran blogg. Sen skrev jag vad jag brukar göra på fritiden, och vad jag ska göra i sommar osv. Sen skickade jag med lite bilder.
Sen ska ska hon få ett halsband och örhängen. Vi har haft henne som fadderbarn i några år. Sen pappa gick ur kyrkan, och valde att skänka pengarna till henne istället =)

Om 45 minuter så är det julafton, jeho =D 

Guatemala Beaches
Så ser det ut idag i Guatemala.


                    Så ser det ut hemma. Vad väljer man ? Inte så svårt val...                  ^
|
|
Guatelmala!


                                                                                                      

                                           Eftersom dem flesta kommer att läsa detta imogon, eftersom klockan är 23.58!
Från oss Alla, till er alla, önskar jag en riktigt god jul!

/ Flicha




1 kommentar:

Anonym sa...

GOD JUL FLICHA
och till alla som läser detta