onsdag 22 december 2010

Måns

Hej.

Hämtade Måns på djursjukhuset. Han hade tydligen mått hur bra som helst i morse. Men sen fram mot eftermiddagen blev han sämre igen. Men vi tog hem han. Nu ska vi trycka på hans kissblåsa, för att han ska kunna kissa, eller ja, det kommer bara några droppar. Så ska vi hålla på ofta med honom. Sen ska han få medicin med.
Hoppas verkligen att han klarar det. Som sagt kan det vara fel på njurarna också, men det hoppas jag inte , för det kan vi inte göra något åt. 
Men nu ligger han bara och sover hela tiden. Vi eller Mamma trycker på blåsan, och det droppar lite. Men inte så värst mycket. Är så trött på det, varför händer allt innan jul. Han får verkligen inte gå bort.
Sitter och gosar med honom hela tiden. Även fast han inte orkar på, så älskar han att gosa, han ligger och trycker sin kropp mot mig, sen när jag skulle gå, så tyckte han huvudet mot mig, för att han inte ville det.
Han är en sådan otroligt kelig, och mysig katt, han bits aldrig, eller något sånt. Han är så himla snäll, han har aldrig gjort något dumt mot någon. Han är inte värld detta, varför är världen så himla orättvis? =(

Så nu ska han sova i mitt rum den resterande tiden. Iaf så länge han är sjuk, för han kommer att överleva, det vet jag, eller det hoppas jag..!

Måns fina hörna! ( sittande)

(stående)

(liggande)




Måns någon gång, för typ 2 år sedan.

Måns en varm sommardag.

Måns vid mattan

Månsemannen en sommardag


Hoppas att alla har haft en bra dan före dan före dopparedagen.

Imorgon är det lillejulafton!

/ Flicha





1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att det går bra för Måns.
Han är en sådan gullig katt.