lördag 25 december 2010

juldagen

Hej alla =)

Vaknade idag va papa som väckte mig, och jag fattade inte varför jag skulle upp. Men sen kom jag på att det var gudstjänst. Puh! Så vi stack hemifrån vid tjugo över 7, sen skulle vi hämta Emma, som sov! Haha, så jag fick väcka henne, sen stack jag, Pappa, Emma och farfar till kyrkan på julottan =)
Efter det så kom jag hem och lade mig i sängen och läste frida, med min nya pyjamas av anton och erik, och min nya underbara morgonrock, och bara mös i någon timme. 
Sen spelade jag på det nya pianot, och lärde mig en låt från den. Det visas hur man ska göra på displayen, sen är det en gubbe som pratar. Först lyssnar man och ser hur dem spelar, sen lär dem ut den i bit för bit !
Sen kom jag på att jag var tvungen att jobba, vilket jag också gjorde. Så nu har jag precis kommit hem från jobbet. Nu ska vi äta överbliven julmat tror jag, och sen ska jag nog träffa Li!

Igår fick jag väldigt bra julklappar
  • keybord, med massor av tillbehör, som man kan ha till dator, och lite sånt.
  • Morgonrock, pyjamaströja & byxor, och nattlinne.
  • mjuka rosa strumpor- som ni ser på bilden i förra inlägget.
  • En jeansjacka
  • En sminkväska med massor av smink, nagelack och läppstift i  och penslar i, och ett annat nagelack, från en annan person.
  • två styckenAnsiktsmasker
  • Frida tigning, och lindt choklad.
Bilder ser ni i inlägget nedan =)
    Mer kommer jag inte ihåg.


    Ha en bra juldag alla!

    / Flicha

    Inga kommentarer: