torsdag 9 december 2010

Molly

Hejsan!

Tordag idag = extremt kort skoldag. idrott, engelska, engelska, och Ila, se slutar vi! Efter skolan repade vi i en timme, det börjar att låta riktigt bra! Annars så har jag gått ut med Molly, gjort No- läxa, och förstår mig inte riktigt på totalreflektion... Jaja, imorgon är det fredag, fredag, fredag! Erik har fortfarande jättehög feber, jag vill verkligen inte bli smittad nu! Får inte träna idag heller, för att jag är förkyld, åh avd detta suger, har inte fått spela fotboll på överlänge (ångest) Sen är det bara nästa vecka, sen är det uppehåll igen! 
Jaja, då är det ju jullov- och det gillar supermycket! Ska åka skidor då också! =)
Annars händer inte mycket speciellt idag. 


Jag hittade några gamla bilder från molly, och hennes syskon !
|
|
v

Måns- katten!

En valp, när vi kollade på Molly. Det kan vara Molly, men är inte säker!

 En valp!
Valpis



Valpisar

Valp







Mo
Molly! 




Molly

Molly

Molly

/ Flicha



1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesöta valpr.
Molly är sötast och bäst.